Skolotāja jautā: Kurš orgāns palīdzēja saskatīt paslēpto taureni? Kādu māņu izmantojāt? Kāda nozīme redzei ir pūcei? (frontāli)
Skolotāja izlasa dzejolīti, bērni klausās un dara to kas ir dzejolī. Tajā laikā skolotāja pieejot pie katrā sola dod bērniem pasmaržot apelsīna mizu. Bērni smaržo ar aizvērtām acīm.
Реснички опускаются,
Глазки закрываются,
Мы спокойно отдыхаем,
Сном волшебным засыпаем.
Дышится легко, ровно, глубоко.
Наши руки отдыхают,
Отдыхают, засыпают.
Всё чудесно расслабляется,
Дышится легко, ровно, глубоко.
Хорошо нам отдыхать,
Но пора уже вставать.
Потянулись, улыбнулись.
Реснички поднимаются,
Глазки открываются.
Skolotāja jautā, kādu smaržu bērni sajūta. Kas viņiem palīdzēja to sajūt, kāds orgāns? Kāda maņa?
Kas ir oža? Kāda nozīmē tai ir?
Skolotāja jautā, kādu maņu un orgānu skolēni vēl nenosauca? Garša. Skolotāja jautā: Priekš kam cilvēkiem vajadzīga garša? Skolotāja aicina izrēķināt teksta uzdevumu par augļiem. Skolēniem jāpadomā, ko var šeit uzzināt? (skolēni risina savās burtnīcās). Pēc pabeigšanas frontāli izrunā.
Uz vienas ābeles auga 20 ābolus, blakus kokā apelsīni 4 reizēs mazāk.
Refleksija
Skolotāja jautā, cik vispār ir maņas? Kādi tie ir? Skolotāja aicina novērtēt savu darbu stundā, pieejot pie tāfeles un ielikt piespraudi, tajā vietā, kur viņi domā.
…