Bērni un skolotāja aplūko mājdzīvnieku attēlus, kas ir izvietoti grupas telpā. Skolotāja aicina bērnus nosaukt attēlos redzamos mājdzīvniekus.
Skolotāja piedāvā bērniem spēlēt didaktisko spēli ”Atrodi mājdzīvnieka mazuli!” (uzdevums-vērot attēlu, sameklēt lielā mājdzīvnieka mazuli un nosaukt to vārdā, piemēram, kaķis- kaķēns, kaķītis. Runas attīstība, veicināt prasmi veidot lietvārdu pamazināmās formas, izmantojot izskaņas – ēns, -ītis,-iņš, -iņa)
Kad spēle izspēlēta ( vai bērniem sāk zust interese to spēlēt), skolotāja aicina bērnus iekārtoties grāmatu stūrītī un paskatīties grāmatas par mājdzīvniekiem un viņu mazuļiem ( tiek piedāvātas grāmatas „Mazais telēns”, „Mazais cālēns”, „Mazais sivēntiņš”, „Stāstiņi par dzīvniekiem”, „Lauku sētā”, „Mazais jēriņš”, „Kazlēns, kurš prata skaitīt līdz desmit”. Tā kā grāmatiņu skaits ir mazāks par grupas bērnu skaitu, skolotāja palīdz vienu grāmatiņu izvēlēties un kopīgi skatīties vairākiem bērniem. Sociālās iemaņas un personības attīstība- rosināt vēlmi pašiem darboties, būt aktīviem, veicināt bērnos labvēlīgas savstarpējās attiecības, būt uzmanīgiem, iecietīgiem citam pret citu, veicināt darbošanos nelielās grupiņās.)…