Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:251435
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Фрагмент работы

Nodarbības analīze

Stundas temata izvēle tika balstīta uz to ,lai šī problēma skolēnam būtu aktuāla ,būtiska , lai tiktu aktualizēta skolēnu iepriekš gūtā pieredze , saistot to ar viņu interesēm un izraisītu skolēnos motivāciju darbam.
Nodarbība tika plānota tā, lai katra piedāvātā aktivitāte saistās ar plānotajiem uzdevumiem un apgūstamajām prasmēm atbistoši standarta prasībām, lai katra aktivitāte atbilstu darbības teorijas prasībām un piesaistītu skolēnus. Aktivitātes tika plānotas vadoties pēc skolēnu vecumposmu attīstības īpatnībām un mācību vielas izklāsta pakāpenību un pēctecību.
Uzdevumi tika pakārtoti tā, lai nodrošinātu labās un kreisās puslodes spēju kanālu mijiedarbību.
Nodarbībā integrēju trīs mācību priekšmetu saturus-kā dominante ir sociālās zinības ,piesaistot latviešu valodu un matemātiku, ko centos vienu ar otru caurvīt, lai bērni būtu ieinteresēti darboties un gūtu jaunu pieredzi vienā veselumā.
Plānojot integrēto nodarbību ņēmu vērā konkrēto mācību priekšmetu standartus un programmas, kas atbilst šo skolēnu vecumam, un zināšanu, prasmju un iemaņu attīstības pakāpei, iepriekš semināros gūtās zināšanas ,prasmes, pieredzi un ieteikumus ,protams , stundu saskaņojot ar skolotāju. Lai realizētu mācību procesu un sasniegtu izvirzīto mērķi un nodarbība nebūtu garlaicīga, vienmuļa un skolēniem radītu motivāciju mācību darbā, izmantoju dažādus pedagoģiskos līdzekļus, kas man palīdzēs sasniegt izvirzīto mērķi un uzdevumus.
Nodarbību plānoju pieturēties pie šo priekšmetu satura pedagoģiskajiem nosacījumiem, proti, plānoju tā:
-) lai skolēniem pēc iespējas vairāk tiktu aktivizēti intelektuālie procesi – domāšana, iztēle, uzmanība, atmiņa, ko panāku ar pieredzes aktualizēšanu, problēmjautājumu palīdzību, uzdevumiem darba lapās, u.c.;
-) lai mācīšanās būtu kā komunikatīva darbība, skolēniem radīju iespēju izteikt savu viedokli, domas un uzklausīt cita domas, salīdzināt tās ar savām un izdarīt secinājumus.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация