1. diena - Dabas pārvērtības pavasarī.
Sezonālās izmaiņas tuvākajā ekosistēmā (parkā) pavasarī. Mērķtiecīga pastaiga uz tuvējo parku ar vērojumu. Pirmās pavasara pazīmes augu valstī (pumpuru piebriešana, lapu plaukšana, koku un lakstaugu uzziedēšana). Dažādu koku zaru plaucēšana klasē, pumpuru salīdzināšana. Pirmo pavasara ziedaugu (sniegpulkstenītes, māllēpes, vizbulītes) nosaukšana un atpazīšana. Pārrunas, kādas puķes jau zied katram bērnam dārzā, pie mājas. Dabas atmoda, tās vērojumi, to analīze. Vingrināšanās lasīt klusi ar mērķi saprast lasīto. Lasītā teksta (H. Jigisalu „Sāpes”) satura pārrunāšana. Teksta tipisko struktūru – ievadu, galveno daļu, nobeigumu saskatīšana. Literārā darba atstāstīšana tuvu tekstam. Augu, koku garumu salīdzināšana. Garuma mēru 100 apjomā pārveidošana. Pīnīšu un aukliņu izgatavošana grupu darbā. Vienas krāsas daudzveidīgās nokrāsas dabā pavasarī saskatīšana. Koku pavasarī aplicēšana, izmantojot pītās aukliņas. Dziedāšana pēc notīm - dziesmas par kokiem pavasarī. Skaņdarba “Gadalaiki” klausīšanās. Rotaļas un dinamiskās pauzes saistītas ar augiem, kokiem (koki lokās, ziedi plaukst, pumpuri veras).
Apgūstamās prasmes un iemaņas:
*) Prasme saskatīt un raksturot pārmaiņas un būtiskākās pazīmes dabā pavasarī, pamatojoties uz saviem vērojumiem.
*) Prasme izteikt savas domas, tās pamatot.
*) Prasme klausīties un uzklausīt citu viedokli, ievērojot toleranci pret runātāju.…