Sabiedriskā servisa svarīga sastāvdaļa ir informācijas ātra iegūšana, taču online žurnālisti šīs informācijas izplatīšanā vairākkārt ir pieļāvuši smagas kļūdas. Kompleksākiem stāstiem vajag arī specifiskāku labošanu, ali to kvalitāte nesamazinātos, svarīga ir profesionāla prakse. Bet internets, viennozīmīgi, piedāvā žurnālistam lielāku autonomiju.(1)
Lai izprastu žurnālista profesiju svarīgi ir pievērsties tā darbam, nevis videi, kurā tas strādā. Online vidē ir pieejama arī labas, ar mērķi informēt un kalpot sabiedrībai, domātas ziņas. Reklāma interneta vidē arī nav tik ienesīga, tāpat kā atsevišķi abonenti, svarīgs ir mārketinga faktors, kā arī interneta kā jauna medija loma sabiedrībā. Online žurnālistika atšķiras no tradicionālās žurnālistikas, bet ļoti svarīgs un aktuāls joprojām paliek jautājums par šīs profesionālās nišas definēšanu un apzināšanos.(1)
…