Balstoties uz to, ka biogrāfiskās analīzes pamatu veido trīs līmeņi, iesākumam jānoskaidro informanta stāstījuma struktūra. Jāsaka gan, ka intervijas fragmenta teksta mikroanalīze veikta netiks un kopējā analīze atšķirsies no tradicionāli pieņemtās metodes.
Uzreiz jāatzīmē kļūda jeb nepilnīgums intervētāja rīcībā. Intervija iesākās ar diezgan striktu robežu novilkšanu, kas, rūpīgāk apsverot, nav īsti pareiza pieeja:
I: Vai tu atceries savu pirmo īsto darbu?
S: Skolotāja. Latviešu valodas un literatūras skolotāja Zilupes vidusskolā.
I: Kad tas bija?
S: Kad tas bija? Tas bija deviņdesmit ceturtajā gadā.
Lai gan intervijas mērķis bijis noskaidrot respondenta pirmā īstā darba pieredzi, iespējams labāk būtu bijis iesākt interviju ar vispārīgu jautājumu vai pamudinājumu pastāstīt par savu dzīvi kopumā un tikai tad orientēties uz konkrētu laika posmu, kad respondents ieguva pirmo darba pieredzi. Šādā veidā, šķiet, iespējams saprast, cik nozīmīgu vietu respondenta dzīvē aizņem šī konkrētā darba pieredze, šis konkrētais laiks. Turklāt, rūpīgāk pārlasot interviju, secināts, ka tās gaita vairāk noritējusi pēc intervētāja plāna. Iespējams bija nepieciešams dot lielāku stāstījuma brīvību Svetlanai.…