Lēmums par centra grupu lielumu tieši ietekmēs kvalitātes apspriešanu:
1. apspriešanas kvalitāte ir atkarīga no spēcīgu dalībnieku līdzdalības ar tematiku.
2. apspriešanas kvalitāte ir atkarīga no starpnieku prasmes vadīt individuālas uztveres.
Iespējams pats svarīgākais noteicošais centra grupu panākums ir starpnieka vadošās grupu prasmes līmeņa mijiedarbībā. Centra grupā biedru diskusiju nozīmes gaita, vadīšana un nolūks ir kritikas panākumi.
Ir 3 vispārējie izmantošanas paņēmieni centra grupu datu kodēšanai. Laika daudzuma atbildes tēma ir pieminēta, var būt atzīmēta saskaņā ar neierobežotu biežumu; atsevišķu personu biežumu; atsevišķu centra grupu biežumu.
Taktika datu analizēšanai:
1. kodēšanas sistēmām ir tipisks pielietojums un tas bieži vien rezultē biežu uzskaiti. Var būt izmantotas kategorisku datu analīzes.
2. centra grupu sesiju daļa var būt veltīta starpnieku liegtai dalībnieku izpratnei, ko tie ir dzirdējuši, vai ko citi varbūt ir iemācījušies no diskusijām.
Gadījuma mācību metodes var būt arī izmantotas primāri, lai aprakstītu organizāciju fenomenu pētnieku bieži plāno viņu gadījuma pētījumu līdz teorētiskiem ierosinājumiem.
…