Конспект
Точные науки и природа
Математика
Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs-
Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs
Nr. | Название главы | Стр. |
TEMATA PLĀNOJUMS | 3 | |
1. pielikums – Darba lapa 2. mācību stundai | 9 | |
2. pielikums – darba lapa 2. mācību stundai | 10 | |
3. pielikums – darba lapa 5. mācību stundai | 11 | |
4. pielikums – STAP plakāts klases sienai | 12 | |
5. pielikums – piemēri no interaktīvās spēles | 13 | |
6. pielikums – Formatīvā vērtēšana - punktu skala STAP pašanalīzei | 14 | |
7. pielikums – darba lapu piemēri, ko pildīt papildus plānotajam mācību stundas darbam. | 15 | |
8. pielikums – Formatīvā vērtēšana – Pašvērtējuma rociņu siena ar līmlapiņām | 16 | |
9. pielikums – Noslēguma pārbaudes darbs | 17 | |
10. pielikums – Vērtēšanas kritēriji pārbaudes darbam | 19 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 20 |
Temats: 2.7 Ko nozīmē reizināt un dalīt ar 2?
Klase: 2.
Nepieciešamais stundu skaits: 12
Sasniedzamie rezultāti:
1. Nosauc reizināšanas un dalīšanas darbību locekļus un rezultātu.
2. Veido un apraksta dažādas skaitļu virknes, kurās katrs nākamais skaitlis ir 2 reizes lielāks/ mazāks nekā iepriekšējais, formulējot iespējams daudz secinājumu.
3. Reizina un dala pāra skaitļus 20 apjomā.
ZIŅAS PRASMES IERADUMI CAURVIJU PRASMES
- Ir skaitļi, kurus var sadalīt divos vienādos saskaitāmajos, piemēram, 12 = 6 + 6. Šo skaitli var pierakstīt kā reizinājumu, lietojot zīmi “∙”, piemēram, 12 = 2 ∙ 6. (M.Li.1.)
- Reizināt ar 2 nozīmē ņemt 2 tādus daudzumus, dubultot. “2 reizes vairāk” nozīmē “2 tādi daudzumi”. (M.Li.3)
- Dalīt ar 2 nozīmē sadalīt divās vienādās daļās (uz pusēm) un pateikt, cik ir katrā daļā, vai dalīt daļās pa 2 un pateikt, cik ir daļu. Dalīšanas darbību abos gadījumos pieraksta, lietojot zīmi “:”. (M.Li.3.)
- Skaitot pēc kārtas, pāra skaitlim seko nepāra skaitlis, nepāra skaitlim – pāra skaitlis. (M.Li.3.)
- Pāra skaitli var izdalīt ar 2. (M.Li.3.)
- Ja viens lielums ir 2 reizes lielāks nekā otrs, tad otrais lielums ir 2 reizes mazāks nekā pirmais. (M.Li.4.)
- Reizina viencipara skaitļus ar 2.
- Dala (pāra skaitļus līdz 20) ar 2.
- Skaidro dalīšanas darbību un rezultātu, minot piemērus un izmantijot modeļus.
- Skaidro sakarību starp reizināšanu un dalīšanu (2 ∙ 5 = 10 un 10 : 2 = 5), izmantojot modeļus.
- Lieto jēdzienus “2 reizes vairāk/garāks”, “2 reizes mazāk/īsāks”, “puse”.
- Atrisina situāciju uzdevumus, kur viens lielums 2 reizes lielāks/ mazāks nekā otrs. Formulējot novērotās likumsakarības par atšķirīgām skaitļu virknēm, attīsta ieradumu – meklēt dažādas atbildes, secinājumus, gūstot jaunas zināšanas un pilnveidojot īpašības – radošumu, neatlaidību/centību.
Sadarbība
- Sadarbojoties veiksmīgi nonāk pie kopēja mērķa.
- Uzklausa, izturas iejūtīgi pret apkārtējiem.
Kritiskā domāšana un problēmu risināšana
- Izzina, analizē dažādus matemātiskos uzdevumus, nonākot pie rezultāta.
Digitālās prasmes
- Skolēns atbildīgi izmanto interneta vidi, lai padziļinātu savas prasmes mācībām. (piemēram, interaktīvā matemātikas spēle, kas tiks pieminēta plānojumā).…
2.7 Ko nozīmē reizināt un dalīt ar 2? temata plānojums, kas ietver sevī stundu plānojumus un materiālus, ko izmantot.
- Bērncentrētais mācību modelis. Montesori
- Izlozētā temata mācību metodiskio materiālu portfolio saturs
- Kognitīvā mācību modeļa analīze
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Bērncentrētais mācību modelis. Montesori
Конспект для университета5
-
Kognitīvā mācību modeļa analīze
Конспект для университета3
-
Integrēts mācību saturs 3.klasei
Конспект для университета2
-
Kognitīvais mācību modelis
Конспект для университета3
-
Lomu spēles izmantošana mācību stundā
Конспект для университета9
