Tātad galvenais ir izstrādāt paraugus – piedāvājumus, kā varētu izskatīties atpūta vienas dienas garumā un kā arī variantus uz vairākām dienām. Jābūt attiecīgai cilvēku grupai, kas uzņemas šī visa organizēšanu, kā arī vadīšanu. Šiem cilvēkiem jābūt aktīviem un atraktīviem, jāmāk „nolasīt” katras grupas vēlmes, jāmāk pielāgoties.
Finanses visdrīzāk varētu dalīt pa daļām – daļu uz novada domes pleciem, jo tūrisma aktivitātes veicinās ienākumus (tūristi atstāj naudu tur, kur atpūšas), daļu arī uz sponsoriem – iesaistītajiem vietējiem uzņēmējiem, piemēram, viesu māju īpašniekiem, jo šādi viņiem ir lielākas garantijas par tūristu pieplūdumu.
Visaktīvāk viss varētu notikt, protams, vasaras sezonā. Pieļauju iespējamību, ka pat vajadzētu jau laicīgi pieteikties un rezervēt vietas, ja tiktu izveidots tik tiešām pievilcīgs piedāvājums un attiecīgi tiktu reklamēts (internetā, preses izdevumos, plašsaziņas līdzekļos).
Personīgi esmu pamanījusi, ka pēdējo gadu laikā ir palielinājies cilvēku skaits, kas ir ieinteresēti atpūsties tepat Latvijā, ja tiek piedāvāts kāds konkrēts produkts – izplānots piedāvājums. Ļoti bieži šāda atpūta tiek izmantota nedēļas nogalēm draugu vai ģimenes lokā. Latvijas daba ir ļoti skaista un daudzveidīga, tāpēc ļoti pateicīga tūrismam, tā aktivitātēm, tikai vajag piestrādāt vairāk pie tūrisma produkta un tā piedāvājuma.
…