Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:904262
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 25.03.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Фрагмент работы

1.nodaļa.
Jauna pieeja klases vadīšanā.

Ievads. Skolēnu un skolotāju savstarpējās attiecības. Daudzi skolotāji nav apmierināti ar savu dzīvi tādēļ, ka nav apmierināti ar skolēnu attieksmi pret sevi.
Pašdisciplīna. Skolēniem jābūt gataviem uzņemties atbildību par pašu izdarīto izvēli, tātad tā ir pašdisciplīna. Autoritārā un visatļautības skolās tas nav iespējams. Risinājums – demokrātiska skola, jo skolēniem ir iespēja lemt pašiem.
Sadarbība. Pastāv uzskats – ja starp skolēniem nebūtu izvērsta sacensība, viņi neveltītu mācībām visas iespējamās pūles. Rezultāts- rodas uzvarētāji un zaudētāji, nepastāv sadarbība skolēnu starpā, zaudētāju grupās rodas uzvedības problēmas. Daži pedagogi tomēr iebilst pret sadarbību, taču šāds arguments nav pamatots.
Savstarpējā cieņa. Skolas svarīgs uzdevums ir ieaudzināt savstarpēju cieņu, ja skolēns neprot cienīt sevi, viņš nepratīs cienīt arī apkārtējos – skolotājus, vecākus, skolas biedrus.
Dalīta atbildība. Dalīta atbildība nozīmē, katram kā indivīdam grupā izteikt savu viedokli, un pēc tam pieņemt kopīgus lēmumus. Skolotājs ir kā grupas vadītājs.
Sociālā vienlīdzība. Demokrātiskā skolā katram skolēnam ir tiesības izteikt savus uzskatus, skolotājam nav tiesību skolēniem uzspiest savus uzskatus. Starp skolēniem, un starp skolēniem un skolotāju valda sociāla vienlīdzība. Tiek salīdzināti autokrātiskais skolotāju vadības stils un demokrātiskais skolotāju vadības stils, autokrātiskajā vadības stilā šāda sociāla vienlīdzība nav iespējama.

2.nodaļa.
Skolēnu uzvedības izpratnes psiholoģiskie pamatprincipi.

Ievads. Skolas pamatuzdevums ir atvieglot mācīšanos. Skolotāja uzdevums ir nodrošināt skolēniem intelektuālo, sociālo, emocionālo un fizisko attīstību, lai skolotājs to varētu veikt viņam ir jāzina par teorija par cilvēku uzvedības principiem, jo katrs skolēns nāk no savas ģimenes ar savām tradīcijām un savu vidi.
Motivācijas pamatā ir piederības izjūta. Mūsdienu sabiedrībā katrs no mums pieder pie kādas sabiedrības daļas, arī bērni neizaug izolēti. Skolotājiem būtu jāprot veidot pozitīvu skolēnu attieksmi pret darbu, draudzību un mīlestību, un tas viss ir kontekstā ar ģimeni, skolu un sabiedrību. Laikā kamēr skolēns atrodas skolā,, tā ir “viņa vieta sabiedrībā” viņam tur ir jājūtas “kā mājās”.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация