Laba reputācija atspoguļo organizācijas atšķirīgumu, kas veicina sabiedrības atbalstu organizācijai un izceļ to starp konkurentiem. Spēja atšķirties ar reputāciju kļūst arvien aktuālāka dažādu faktoru ietekmē:
Globalizācija: Nacionālu valstu robežas izgaist, un starptautiskās korporācijas izvērš darbību dažādos reģionos, lai optimizētu ražošanas un loģistikas izmaksas. Konkurence saasinās arvien vairāk.
Uzņēmumam ienākot jaunā tirgū, tā panākumi sarunās ar vietējām varas iestādēm un piegādātajiem lielā mērā ir atkarīgi no šī uzņēmuma reputācijas. Uzņēmumam ar vājāku reputāciju cīnīties ar vietējiem konkurentiem būs nesalīdzināmi sarežģītāk.
Informācijas pieejamība: Informācijas avotu daudzveidība un tūlītēja informācijas pieejamība drukātājos, televīzijas, radio un interneta medijos ir radījusi vidi, kurā cilvēkam kļūst arvien sarežģītāk atšķirt tā, vai cita pakalpojumu sniedzēja kvalitāti. …