Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:324957
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.04.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

3. Mācību individualizācijas īstenošana
Mācību individualizācija ir dažādu ceļu meklēšana, lai nonāktu pie vienota izglītības rezultāta, bet mācību diferenciācija būtība ir atšķirību rezultātu sasniegšanā.
Tātad – individualizācijas uzdevums ir veidot tādu mācību organizācijas sistēmu, kas mācīšanas un mācīšanās procesa norisi pielāgotu audzēkņu individuālajām īpatnībām, veicinot viņu virzīšanos uz priekšu mācību programmas ietvaros.

Dažas pamatnostādnes:
mācību individualizācijas priekšnosacījums- audzēkņu izpēte;
individuālo īpatnību ievērošana ir attiecināma uz visiem skolēniem ( nevis tikai mācībās atpalikušajiem vai spējīgākajiem), jo katram ir jāstrādā savu iespēju robežās, šīs iespējas pastāvīgi kāpinot;
šis didaktiskais princips īstenojams visos mācību procesa posmos (stundas posmos);
tam ir nevis epizodisks, bet ilgstošs, mērķtiecīgs un sistemātisks raksturs;
individualizēts darbs ar skolēniem iekļaujas kopējā stundas gaitā.

Mācību individualizācija īstenojama:
mācību saturā (grūtības pakāpe, uzdevumu apjoms un raksturs);
mācību metožu izmantošanā (produktīvās un reproduktīvās);
pedagoģiskās palīdzības un darba tempā;
mācību organizācijas formu aspektā.

Grūtības:
veikt vispusīgu skolēnu izpēti;
nodrošināt mācību individualizācijai nepieciešamos materiālus;
klašu lielais piepildījums;
novērtēt skolēnu mācību rezultātus.

Galvenās skolēnu individuālās īpatnības, kas jāizzina sekmīgas individualizācijas risināšanai:
veselības stāvokļa īpatnības;
mācību motīvu individuālās īpatnības;
izziņas darbības īpatnības (uztvere, atmiņa, iztēle, domāšana…);
mācīšanās prasmes;
personības individuālās īpatnības (temperaments, griba, smadzeņu puslodes darbības dominante, intereses…);
konkrētā mācību materiāla zināšanas, prasmes un iemaņas,
skolēna pašsajūta skolā un klases kolektīvā.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация