Aprakstošie jautājumi un hipotēze ietver abus gan neatkarīgos, gan atkarīgos mainīgos. Svarīgs ir aprakstošais jautājums, katram neatkarīgajam un atkarīgajam mainīgajam. Pēc tiem var sekot secinājumu jautājumi un hipotēzes kas attiecināmi uz mainīgajiem vai salīdzina grupas.
Jaukto metožu pētījumi ir mazāk izplatīti, tiem nav izstrādāta precīza modeļa kā veidot jautājumus un ir pieejama arī ļoti maz literatūras. Tomēr izpētot vairākus darbus kas ir rakstīti šādā manierē var izsecināt dažas vadlīnijas pēc kurām balstoties var veidot jautājumus.
• Jauktu metožu pētījumiem ir gan kvalitatīvi, gan kvantitatīvi izpētes jautājumi.
• Jāpievērš uzmanība arī secībai, kādā sakārtoti izpētes jautājumi.
• Šajos pētījumos var novērot parādību, kad katras fāzes sākumā lasītāju iepazīstina ar jautājumiem.
Kvantitatīvajā fāze iepazīstina ar hipotēzēm, bet kvalitatīvā ar jautājumiem.
Jauktā izpētes metodē vajadzētu būt gan kvantitatīviem gan kvalitatīviem izpētes elementiem, tā sevī ietver to ka jautājumi tiek rakstīti lai iepazīstinātu ar katru fāzi atsevišķi, nevis iepazīstina ar visām fāzēm vienkopus pētījuma sākumā, kā tas ir tradicionāli.
Jāatceras ka ne vienmēr labs pētījums ir dārgs pētījums. Daudzos posmos pētnieks var tikt cauri ar pieticīgām izmaksām, jo datus ir vienkārši iegūt, analīzes procedūra ir samērā vienkārša, un darbaspēks ir lēts, ja to visu darām mēs paši. Tomēr jārēķinās ka arī mazos projektos var būt dažādas izmaksas, piemēram, telefonsarunas, drukas izmaksas, transporta izmaksas utt.
…