Dažās valstīs puspiekabju pārvadāšanai izmanto specializētās platformas ar segtu grīdu (4.36. att. c), kas ir derīgas tikai puspiekabju pārvadāšanai. Puspiekabju aizmugurējās dubultās asis pa slīpo laukumu nolaižas vagona iekraušanas laukumā.
Iepriekš norādītie transportēšanas veidi paredz tikai horizontālu automobiļu ritošā sastāva pārkraušanu.
Vācijā kontreileru pārvadāšanai izmanto sekojošu tipu platformas:
- divasu ar slīpo grīdu L-608 tipa (4.36. att. d);
- četrasu ar slīpo grīdu S-703 tipa (4.36. att. e);
- astoņasu ar horizontālo pazemināto grīdas līmeni S-702 tipa (4.36. att. f)
Vācijā izstrādā arī citu tipu kontreileru vagonu konstrukcijas. Kontreileru transportēšanai pa Eiropas dzelzceļiem ir izstrādāti sekojoši specializēto vagonu tipi:
- četrasu platforma ar slīpo grīdu, kuru konstrukcija nodrošina puspiekabju pārvadāšanu;
- četrasu platforma ar segtu grīdu, kas paredzēta puspiekabju vai kontreileru pārvadāšanai ir vienkāršāka un lētāka pēc konstrukcijas (4.36. att. g), šīs platformas konstrukciju ir izstrādājusi Vācijas un Francijas speciālisti, un ir aprēķināta ne tikai kontreileru un puspiekabju pārvadāšanai, bet arī 1A tipizmēra lieltonnāžas konteineru pārvadāšanai;
- četrasu platforma ar horizontāli samazinātu grīdas līmeni, paredzēta autovilcienu pārvadāšanai slēgtos maršrutos, kas kursē pa Eiropas valstu dzelzceļiem (4.36. att. h).
…