Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:751775
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.06.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Reitingu saņemšana ir jebkurās bankas starptautiskās stratēģijas neatņemama sastāvdaļa, ja banka vēlas kļūt par starptautiskajā tirgū atzītu dalībnieku un aktīvi darbojas tādās starptautiskās sfērās, kā ārzemju valūtas maiņa, tirdzniecības un tranzītu operācijas, tirdzniecība ar vērtspapīriem un darījumi naudas tirgū, vai arī meklē stratēģisko investoru. Piešķirtais reitings liecina par organizācijas panākumiem tās darbības sfērā, drošību un stabilitāti, par organizācijas likviditāti un maksātspēju, par spēju atbilstoši reaģēt krīzes situācijās tirgū, pildīt savas saistības un pārvaldīt iespējamos riskus.
Kredīta reitings ir uzņēmuma vai privātpersonas kredītspējas vērtējums. Tas ir balstīts uz novērtējamās institūcijas aizņemšanās un atmaksas vēstures analīzi, kā arī uz aktīvu pietiekamības un saistību apjoma analīzi.1
Pasaulē ir četras lielas, globālas reitinga aģentūras: Moody's, Standard and Poor's, Fitch Ratings un jaunāka - Dominion Bond Rating Service. Katra no šīm aģentūrām ir ASV SEC2 nacionāli atzīta statistisku reitingu organizācija kapitāla novērtēšanas nolūkam. Nekādā citā veidā reitinga aģentūras netiek regulētas un visticamāk arī netiks regulētas.
Aģentūrām var būt dažāda specializācija. Piemēram, Fitch Rating aģentūrai ir Eiropas īpašnieki, un tāpēc iespējams tā labāk pārzin Eiropas uzņēmumu un tirgus nianses. Tomēr, aģentūru metodoloģija ir ļoti līdzīga, un katra no tām piedāvā pilnu kredīta reitingu pakalpojumu spektru visā pasaulē.
Aģentūras tiek strukturētas pēc sektora analīzes principa (katrs analītiķis atbild par noteiktu valstu jeb banku grupu), koncentrējot analītisko un nozares pieredzi kopā ar vadošo analītiķi, kas nozīmēts katram noteiktam reitinga saņēmējam. Ar kredītkomitēju darbību tiek nodrošināta iekšējā saskaņotība. Tādas komitejas kopā apspriež un piešķir reitingus, kā arī nodrošina saskaņotību ekonomisko un ģeogrāfisko sektoru robežās. Šīs process ir gan kvalitatīvs, gan kvantitatīvs, un dažādi radītāji, jeb mainīgie lielumi var būt attiecināmi uz vienu apskatāmo banku un nedrīkst būt attiecināmu uz citu. Monopola statuss, jeb tirgus kundzība noteiktos apstākļos var samazināt, piemērām, finanšu rādītāju svarīgumu. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация