Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:349403
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.02.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Sāksim ar to, kā vadības grāmatvedis var palīdzēt rast atbildes uz jautājumiem par kādas konkrētas darbības sekām, piemēram: “Kā peļņu ietekmēs realizācijas cenas samazināšana un pārdoto vienību skaita palielināšana?”, “Kāds tirdzniecības apjoms ir nepieciešams, lai segtu reklāmas kampaņas radītās papildus fiksētās izmaksas?”, “Vai aprēķināt algas pārdevējiem tikai pēc nostrādātā laika principa vai tikai pēc padarītā darba principa, vai kombinējot abus?” Uz šiem un citiem jautājumiem iespējams atbildēt, izmantojot kritiskā punkta analīzi.

2. Kritiskā punkta analīzes mērķis

Kritiskā punkta analīzes mērķis ir:
1)sniegt vadībai informāciju par izmaksu uzvedību, lai vadība varētu plānot uzņēmuma darbību un pieņemt neatliekamus lēmumus;
2)noteikt, kāds pārdošanas apjoms ir nepieciešams pie katras plānotās pārdošanas cenas, lai sasniegtu kritisko punktu; noteiktu budžeta „risku”, aprēķinot kritisko robežu;
3)aprēķināt, kādu iespaidu uz peļņu atstāj izmaiņas mainīgajās izmaksās, rentabilitātes rādītāju, pārdošanas cenu un apjomu, produktu salikumus u.c.
Kritiskā punkta analīzes mērķis ir noteikt, kā mainīsies finansiālais iznākums, konkrētam ražīguma vai produkcijas apjoma līmenim svārstoties. Šāda informācija ir ārkārtīgi svarīga biznesa vadībai, jo produkcijas izlaide jeb apjoms ir viens no nozīmīgākajiem rādītājiem, kas ietekmē kopējos pārdošanas ieņēmumus, kopējās izmaksas un peļņu. Šā iemesla dēļ produkcijas izlaidei tiek pievērsta īpaši liela uzmanība: zināšanas par šo attiecību ļauj vadībai noteikt, piemēram, tādu svarīgu produkcijas izlaides līmeni kā kritisko punktu, kurā nav ne peļņas, ne zaudējumu. Kritiskā punkta analīze balstās uz sakarību starp produkcijas apjomu un pārdošanas ieņēmumiem, izmaksām un peļņu īstermiņa periodā; par īstermiņa periodu parasti tiek uzskatīts vienu gadu ilgs vai īsāks laika periods, kurā firmas produkcijas izlaide tiek ierobežota līdz tai, kādu pieļauj tā brīža ražošanas jauda.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −5,70 €
Комплект работ Nr. 1183560
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация