Savukārt 2010. gadā popularizējās tādi kultūras patēriņa veidi kā azartspēles gan mājas apstākļos pie datora gan ārpus mājas un ir manāmi attīstījusies naktsdzīves izklaides pilsētās, it sevišķi Rīgā. Naktsklubi veido dažādas akcijas, kur studentiem ieeja naktsklubos par brīvu. Tas piesaista jauniešus pastiprināti apmeklēt diskotēkas un naktsklubus. Grāmatas un kultūrai veltīti televīzijas raidījumi kļuvuši pat pieprasītāki, ko es atzīstu kā pozitīvu tendenci krīzes laikā. Nozīmē, ka cilvēki tiecas uz kultūras baudīšanu, ja ne dzīvajā, tad pie televizora. Krietni ir krities operas un baleta apmeklētāju skaits, to apmeklētāji ir tikai 16% iedzīvotāju no aktīvajiem kultūras patērētājiem. Toties operas, arī teātra popularitāte nav mazinājusies, tas nozīmēs, ka interese nav zudusi, bet gan kļuvusi paviršāka.
Lai turpmāk sekmētu kultūras attīstību, kā arī, lai celtu kultūras patēriņu un veicinātu piedāvāto iespēju kvalitāti, mums vajadzētu apzināties to, ka esam daļa no kultūras veidotājiem un atbalstītājiem.
…