Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:586257
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Kurss: PR. No 1998/1999 mācību gada pierakstiem.

PR definīcijas.

NB - 1979. gadā ASV 1. reizi tika definētas PR!

PR varētu definēt kā saskarsmes mākslu, kas prasa zināmu izpratni. Tās neapšaubāmi ir mūsu gs. produkts. PR iever sevī divpusēju komunikāciju, informācijas nodošanu un saņemšanu.
PR - apzināta un plānota darbība, kas vērsta uz sabiedrību, kas tieši vai netieši saistīta ar organizāciju. Mērķis - radīt uzticību sabiedrības un organizācijas starpā.
PR rada nepieciešamo gaisotni, lai organizācijas mērķi tiktu saprasti un pieņemti.
PR - ētiska propaganda.

PR darbības jomas:
publicitāte
komunikācija
attiecības starp valdību un sabiedrību, lobēšana (Public Affairs)
finansu PR
ražošanas attiecības (attiec. starp darba devēju un ņēmēju)
reklāma
attiecības ar minoritātēm
programmu plānošana
mediju attiecības
propaganda
izglītība (kursi, semināri)

PR speciālists darbojas:
plānošanā (kopā ar organizācijas menedžeriem)
vadībā (iekšējā komunikācija, skaidro vadības plānus)
kā padomdevējs (noskaidro viedokļus, izskaidro tos)
analīzes procesā, izpētē (tendences, konflikti, neizpratne)
kā naudas vācējs
PR speciālists var būt organizācijas pastāvīgs darbinieks, aģentūras pārstāvis vai darboties patstāvīgi.

PR aktivitātes principi:
savā darbībā balstās uz realitāti nevis pieņēmumiem
veic sabiedrības izpēti (aptaujas, intervijas, datu pārpirkšana)
izstrādā plānu jebkurai darbībai
sabiedrība intereses stāda 1. vietā
nemelo :))))
ir savdabīgs ombudsmens (konfliktu novēršana)
realizē team-work, jo vienatnē ir grūti pieņemt lēmumus
kontrolē plāna izpildes gaitu un veic novērtēšanu
meklē noderīgus cilvēkus un kontaktus
PR ietver sevī:
psiholoģiju
politoloģiju
vēsturi
žurnālistiku

PR izprot divejādi:
preses aģents, strādā ar medijiem; uzdevums - piesaistīt uzmanību, dot info
attīstības sekmētājs - realizē programmas, analizē reakciju, piesaista līdzekļus organizācijai, darbojas iekšējo konfliktu novēršanā, veido komunikāciju darbinieku un vadības starpā

PR un mārketings
PR un mārketinga speciālisti bieži darbojas kopā, jo abi veicina pārdošanu. PR, atšķirībā no mārketinga, pārdod uzņēmumu, organizācijas vārdu. PR darba lauks ir plašāks nekā mārketingam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация