Refleksija
Pēc tam kad visa klase ir kopā, uzrakstījuši sludinājumu par Nameja pazušanu (Neviens suns stundas ietvaros netika pazaudēts), tad skolotāja aicina skolēnus izvēlēties vienu no attēliem. Attēli ir pagriezti uz otru pusi, lai skolēni neredzētu. Ja klasei nepatīk tā, tad var ļaut arī izvēlēties to, kas vairāk patīk, bet ņemsim kā piemēru manus mācītos bērnus, kuriem patika pārsteiguma moments. Attēli ir ņemti no personīgā arhīva, tādejādi attēls neuzliek konkrēti pārdot piemēram ciparu 1 uz svētkiem, bet, piemēram, norādīt, ka izgatavošu ciparu svētkiem utt. Šādi attēli manuprāt vairāk iedod fantāziju skolēnam, lai veiktu konkrēto uzdevumu.
Kad skolēni ir uzrakstījuši sludinājumu par konkrēto attēlu, tad skolotāja individuāli pienāk pie katra skolēna pārbaudīt, jo katrā avīzē, kur ir sludinājumu sadaļa ir redaktors, kurš pārbauda uzrakstītos materiālus un ja redaktors apstiprina sludinājumu, tad sludinājums tiek piesprausts pie klases ziņojuma dēļa, kopā ar attēlu.
Kad katrs skolēns ir pielicis savu sludinājumu, tad skolēni cieņpilni komentē sludinājumus, uzsverot interesanta, labos šajos sludinājumos. Varbūt kāds pie ratiņiem ir ierakstījis, ka nevis pārdod ratiņus, bet pastaigāšu kopā ar jūsu mazuli, lai mamma var atpūsties utt.
…