Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
3,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:753314
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.12.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Kādēļ notika pārbūve un kādi faktori ietekmē mediju attīstību?
Lai attīstītu sabiedrisko mediju saskaņā ar sabiedriskā labuma radīšanas pārvaldības principiem, nozīmē būtisku sistēmas reformu, kas zināmā mērā ir bijis aktuāls dienas kārtības jautājums jau kopš 1995. gada. Taču politiskās gribas un nespējas vienoties dēļ, tas nav īstenots. Tiek norādīts, ka sabiedriskajiem medijiem ir jāspēj pielāgoties izmaiņām komunikācijas vidē, jo īpaši attīstīt satura veidošanas stratēģiju daudzveidīgās tehnoloģiskās platformās. Līdz ar to izmaiņas sabiedrībā un tās lietošanas paradumos nosaka sabiedrisko mediju nepieciešamību spēt elastīgi reaģēt uz attiecīgajām izmaiņām jaunajos komunikācijas vides apstākļos. Sabiedriskajiem medijiem ir jāspēj attīstīties par tādu mediju, kas nodrošina sabiedrībai vajadzīgo saturu un pakalpojumus tehnoloģiski atbilstošākajā veidā. Attīstībai ir jābūt pārdomātai un ar skaidru attīstības vīziju.
“Komunikācijas procesu pētnieks Džons Darhams Pīters (John Durham Peters, 2003, 410) uzskata, ka masu mediji ir „laika un kosmosa ceļojumu aģentūra”. Tie spēj cilvēku iepazīstināt ar dažādām telpām dažādos laikos. Telpiskais konteksts ir ne tikai fiziskā vide, bet arī sociāla konstrukcija, kas veido ikdienas dzīves attēlus un reprezentāciju. Telpu (vietu, reģionu, ainavu, nāciju) reprezentācijas ir daļa no globāliem un lokāliem attēliem, ko mediju auditorijas ikdienā patērē (Salovaara-Moring, 2004, 31). Šī atziņa pauž telpiskās pieejas nozīmi mediju pētniecībā, kas atklāj, ka sabiedrība tiek veidota specifiskā laikā un vietā, specifiskās diskursīvi uzturētās vietās un kopienās, piemēram, reģionos. …

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация