Lietvedība ir dokumentēšanai lietojamo darba sistēmu, metožu un paņēmienu komplekss.
Dokuments ir jebkurā veidā un materiālā ierakstīta informācija, ko rada, saņem un uzglabā jebkura Latvijas Republikas valsts pārvaldes institūcija, valsts un pašvaldību iestāde, uzņēmums, uzņēmējsabiedrība un uzņēmējsabiedrību apvienība, kā arī sabiedriskā un reliģiskā organizācija vai fiziska persona.
Dokumenta autors ir organizācija, tās struktūrvienība, darbinieks, ierēdnis vai fiziska persona, kas parakstījusi dokumentu.
Dokumenta izstrādāšana ir dokumenta uzrakstīšana atbilstoši noteiktām prasībām, izmantojot kādus materiālus, datus u. tml.
Dokumenta noformēšana ir dokumenta teksta, rekvizītu un dienesta atzīmju izvietošana atbilstoši noteiktām prasībām.
Pārvaldes dokuments ir dokuments, ar kura palīdzību organizācija īsteno vadību.
Dokumenta oriģināls ir dokuments, kas sevī ietver pašrocīgu dokumenta parakstītāja parakstu un – noteiktos gadījumos – oriģinālu zīmoga nospiedumu.
Dokumenta oriģināla atvasinājums ir dokuments, kas pilnībā vai daļēji atveido dokumenta oriģinālu, proti: dokumenta noraksts, kopija, dokumenta izraksts, dublikāts.
Dokumenta noraksts ir dokuments, kurā dokumenta oriģināla teksts un rekvizīti atveidoti, pilnībā pārrakstot dokumenta oriģināla pamatinformāciju jebkurā tehniskā veidā.
Dokumenta kopija ir dokuments, kurā dokumenta oriģināla teksts, rekvizīti un dienesta atzīmes atveidotas faksimilā (izmantojot fotokopēšanu, kserokopēšanu vai kā citādi).
Dokumenta izraksts ir dokuments, kurā atveidota nepieciešamā dokumenta oriģināla teksta daļa un dokumenta rekvizīti.…