1. Iepazīstieties ar mācību metodi „ Prāta vētra”! Izvērtējiet šīs metodes priekšrocības un iespējamos riska faktorus!
Prāta vētras priekšrocības ir neapšaubāmas ja sanāksmes pašmērķis ir milzīgu skaitu ideju izveide.
Manuprāt, prāta vētras tomēr nevar darboties visos kolektīvos. Piemēram, ja kolektīvā ir vismaz viens līdzīga temperamenta cilvēks kā šī teksta autors, ideju rašanās procesā pie galda sēdēs cilvēki ar sejas izteiksmi „kāpēc man ir jāklausās šie murgi?”. Arī prāta vētras aprakstā minētā „neatmest idejas, ja tās šķiet nereālas vai neatbilst vispārpieņemtajiem rāmjiem, darbības shēmām” ne visiem cilvēkiem šķiet kā laba laika pavadīšana.
Piemēram, nokļūstot šādā „radošā” prāta vētrā, pēc pirmajām trim trakajām idejām, kuras būtu spiests noklausīties gan jau piedāvātu problēmu atrisināt aizsūtot Saturna orbītā kosmosa kuģi ar rozā ziloņiem, kas varētu…
Tādēļ, šeit arī ir prāta vētras, kā arī jebkuras citas metodes problēma – tā ir jāpieskaņo lietotājam, nevis lietotājs ir jāpieskaņo metodei, tikai tāpēc, ka kaut kāds speciālists kaut kur ir kaut ko labu izteicies par vienu vai otru metodi.…