Eksperiments
Skolotājs ar bērniem izrunā drošības noteikumus kā arī veicamā darba secība un mērķis, eksperimenta laikā skolotājs vēro un ja nepieciešams atkārto instrukciju. Eksperimentam skolotājs būs noteicis skaidru instrukciju, ko un kā darīt.
Skolēni noklausās skolotājas instrukciju, parakstās par drošības noteikumu ievērošanu. Pētnieciskā ceļā, vai analizējot teoriju, atrod atbildi uz ivirzīto jautājumu. Izvirza hipotēzi, eksperimenta beigās izdara secinājumus.
1.Attīsta prasmi veikt individuāli darbu;
2.Caur praktisko darbu, skolēns attīsta prasmes un mācas izdarīt secinājumus;
3.Attīsta prasmi strādāt radoši, ievērojot noteikumus.
Jaunākais skolas vecums, pusaudži.
1. Ir iespējams veikt ne tikai telpā;
2.Viegli piesaistīt skolēnu uzmanību;
3.Skolotājs var kontrolēt darbību.
1. Eksperimentam ir jābūt atkārtojamam;
2. Bērni, kas ir ļoti aktīvi, var ne līdz galam veikt mierīgu darbību;
3. Var būt grūti tehniski organizējams.
…