Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:250232
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.11.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Фрагмент работы

Stunda ir mācību darba organizācijas pamatforma skolā, kur skolotājs strādā noteiktā laika vienībā (30— 40 min) ar pastāvīgu skolēnu grupu, vada viņu izziņas darbību, izmantojot dažādas metodes un mācību līdzekļus mācību programmā paredzēto didaktisko un audzinošo uzdevumu risināšanai.
Mācību stunda nepārtraukti pilnveidojas. Attīstoties pedagoģijas zinātnei un pilnveidojoties praksei, mācību stundai tiek izvirzīti jauni uzdevumi un konkretizēti jau agrāk zināmie.
Mūsdienu mācību stundai iгvirzāmās didaktiskās prasības :
mācību stundas galveno didaktisko uzdevumu un to pamatelementu precīzs formulējums: mācību stundas uzdevumā jānorāda galvenais, kas jāapgūst skolēniem. Uzdevums nevar bat "izplūdis". Precīzs mācību stundas didaktiskais uzdevums (mērkis) palīdz skolotājam pārliecinošāk vadīt mācību procesu;
izglītošanas un audzināšanas uzdevumu vienotība. Mācību stundā skolēnam jāapgūst jaunas zināšanas, jāpaplašina redzesloks, jāveido jaunas un jānostiprina jau esošās prasmes un iemaņas, jāpadziļina izziņas process. Līdztekus tam katrai mācību stundai jābūt arī audzinošai. Tas panākams ar mācību saturu un galvenokārt mācību metožu mērķtiecīgu lietošanu, stundas pārdomātu organizāciju, veidojot skolēnos mūsu sabiedrībai nepieciešamās personības tikumiskās īpašības, piem., godīgumu, atbildību par sava darba rezultātiem, iekšējo brīvību utt. Ļoti svarīga loma skolēnu audzināšanā mācību stundā ir skolotāja personībai (viņa profesionālismam, cieņai pret skolēniem, pedagoģiskajam taktam, pārliecībai utt.);
mācību stundas saturam un uzdevumiem visatbilstošāko metožu izvēle. Mācību metodēm jānodrošina skolēnu izziņas aktivitāte un patstāvība, jāmodina skolēnos interese par mācību saturu. Тām jābūt daudzveidīgām un tajā pat laikā loģiski un mērķtiecīgi pamatotām.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация