Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:466334
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.08.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

1. Kāpēc skolotājam ir jāapzina mācību procesa iekšējā un ārējā struktūra? Ko izsaka katra no tām?
Skolotājam ir jāapzina mācību procesa iekšējā un ārējā struktūra, lai nodrošinātu optimālu jaunā mācību satura apguvi. Pirmkārt, skolotājam jāapzina ārējās struktūras mācību procesa posmu secība un tās ievērošanas svarīgums, īpaši mācot jaunas tēmas, par kurām skolēniem ir ļoti maza vai arī nav vispār pieredze. Piemēram, pirmajā posmā- mācību mērķa izvirzīšana- nepietiek ar to vien, ka skolotājs nosauc tikai tēmu kā tādu virsrakstu un jau pāriet pie otrā posma- informācijas uztveršana un apjēgšanas. Ļoti bieži skolēniem palīdz tāds kā ievads, palīdz sasaiste ar jau zināmu tēmu vai arī uzvedinoši jautājumi. Ar šo piemēru gribēju parādīt, ka katram posmam jābūt ne tikai secībā, bet arī ļoti pārdomātam; skolotājai jāpielieto dažādas metodes, kas ļautu katram skolēnam pašam strādāt. Darbs stundā skolotājam jāorganizē tā, lai ārējā struktūra sniegtu spēju skolēna iekšējai struktūrai uztvert, apjēgt un pielietot jauno informāciju, kā rezultātā veidojas katra indivīda zināšanas, prasmes utt. Skolotājam jāapzina iekšējā struktūra, jo tas ir tas, kā skolēns „uzņem” dzirdēto- jāsaprot, ka, dzirdot informāciju, skolēna izziņā notiek vairāki procesi vienlaikus, tie mijiedarbojas un neviens posms nedrīkst palikt neizprasts; skolotājam jāzina, ka viņa stāstītā uztveršana ir tikai viens no posmiem, pēc kura skolēni varbūt šo to atcerēsies, bet uz pārbaudes darbu lielāko daļu tāpat „iekals”, jo procesi nebūs bijuši pilnvērtīgi. Skolotājam arī jāsaprot, ka, lai gan jo labāk organizēta ārējā struktūra, jo būs labāki rezultāti klasē un skolēni būs ieinteresētāki, tomēr nekad visi skolēni nemācīsies vienādi labi, jo izziņa katram darbojas savādāk.
Ārējā struktūra izsaka to, pēc kā jāvadās skolotājai, lai palīdzētu skolēniem apgūt jauno mācību saturu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация