Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
2,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:390638
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.04.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

Pilsoniskās sabiedrības vājums un sūdzības par politikas procesa neloģiskumu un necaurspīdīgumu pēdējā desmitgadē liecina, ka Latvijas sabiedrība varētu gūt labumu no kritiskās domāšanas pieauguma. Sabiedriskajā dzīvē tieši spēja domāt kritiski un distancēties no dogmām ļauj racionāli izvērtēt situāciju un atrast indivīdam un sabiedrībai pieņemamus risinājumus. Kritiskā domāšana ir arī aktīvas politiskās pozīcijas pamāts. Ja skolā bērnam liks apgūt ētikas principus atrauti no citām sociālām zinībām un ja skolotāja pieeja būs dogmatiska, rezultāts var būt jauna dogmatiķu paaudze. Vai mēs to vēlāmies?
Arguments, ka ‘ētiskāka’ izglītība ir nepieciešama, lai efektīvi cīnītos ar tādām parādībām kā narkomānija ir, protams, spēcīgs. Jautājums ir tikai par ‘ētiskas’ izglītības formu un saturu. Domāju, ka intelektuāli spēcīgu un patstāvīgi domājošu indivīdu audzināšana ir drošāks veids, kā izvairīties no narkomānijas pieauguma, nekā indoktrinācija. Jebkurā gadījumā, jautājums ir pārāk svarīgs, lai pieņemtu lēmumus bez plašas apspriešanas sabiedrībā.”
Piekrītu viņai par to, ka skolās nevajadzētu stingri reliģijā pieturēties pie dogmām un interpretēt tikai vienu virzienu. Jo kā rakstījis Students, tad reliģija nepieturas pie dogmām, tajā ir tik daudz nezināmā un tieši tāpēc tā arī ir reliģija. Reliģija ir vajadzīga, lai mēs spētu izskaidrot neizskaidrojamo un atbildētu uz savas dvēseles jautājumiem. Prāts arī prot atbildēt, taču dvēsele spēj uzdot tādus jautājumus, kuri nav izskaidrojami ar fiziskām vērtībām un parādībām. Reliģija arī veicina mūsu garīgo izpratni, garīgās vērtības un mūsu izaugsmi kā personības un ar skaidru dvēseles prātu.
Mācot skolās reliģiju bērns arī var apjukt, būt neizpratnē, jo varbūt mājās viņam tie jautājumi tiek pasniegti savādāk, ar citu skaidrojumu, tad viņš nespēj apjēgt, kas ir kas. Kurš viņam melo un kura teorijai nosliekties. Tāpēc mācot reliģiju, es uzskatu, ka patiešām nav jābūt nekādām dogmām, vai normām. Ir jāpaskaidro reliģija tā it kā tā nebūtu vienīgā patiesība, ka ir arī daudzi citi skaidrojumi un katram ir pašam jāizvēlas, ko mēs īsti gribam, kam mēs ticam paši un kādi esam savā dvēselē.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −3,98 €
Комплект работ Nr. 1338407
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация