Prese, radio un televīzija ne tikai vērtē cilvēkus , politiskās partija, uzņēmumus, iestādes un procesus, bet arī piesavinās lielu daļu no mūsu brīvā laika. Statistika rada, ka ikdienā vismaz 85% zviedru iedzīvotāju skatās televīziju, 79% klausās radio, 82% lasa kādu no avīzēm, un 32% regulāri izmanto interneta pakalpojumus. (1)
Latvijā ir arī gandrīz tāda paša statistika un tas ir labs iemesls izmantot PR kompānijā medijus.
Kas tas ir mediji?
Katram no mediju saziņās līdzekļiem ir savas īpašības .
Drukātie mediji- tie īpaši der lai izdalītu detalizētu informāciju, faktus, vai izglītošu materiālu.
On-line mediji - ir gandrīz visiem pieejami . Tie ir ātri un efemeri. Viņi ir ideāli piemēroti on-line demonstrācijām , vai lai saņemtu tūlītēju atbalsi . Tāds mediju veids der arī lai ātras pētījuma veikšanai vai interaktīvai komunikācijai.
Televīzija - tas ir visvairāk ietekmīgs mediju veids.
Radio- radio ir spēja nodod ziņas, tās īstenošanas laikā. Tas ir labāks mediju veids lai pārraidītu diskusijas un debates. Radio dod iespēju izvirzīt klientu uz pirmo plānu, izdodot viņam oratora vai komentatora lomu.
Ziņas aģentūra- tie piedāvā centralizētu un plašu ziņas nodošanu un izmanto masu mediju elektroniskus saziņas līdzekļus lai sazināties ar nacionālām ,vietējām un starptautiskām ziņas aģentūrām. (2)
Attiecības ar masu saziņās līdzekļiem.
Efektīvāka un ekonomiskākā komunikācija ar sabiedrību iespējama ar masu saziņas līdzekļu- laikrakstu, žurnālu, AM un FM radio, televīzijas, kabeļtelevīzijas, Interneta, grāmatu, citu publikāciju u.c. līdzekļu starpniecību.
…