Darba tiek anaizēts Google darbības veids un sniegtas atbildes uz sekojošiem jautājumiem:
1.Kas ir „Google” centrālais stratēģijas elements, lai nodrošinātu dominējošo pozīciju konkurencē savā nozarē (search engines)?
2.Kāda (-as) ir „Google” atšķirība (-as) no citiem meklētājiem?
3.Kādu biznesa modeli „Google” izmanto?
4.Kas ir lapas pakāpe (page rank)? Kādas ir šādas pieejas priekšrocības un trūkumi?
5.Nosauciet e-biznesa modeļa līdzīgos Latvijas (un/vai Baltijas) uzņēmumus, kas darbojas e-vidē.
Google līdera pozīciju savā nozarē ir panācis ar oriģinālo tehnoloģiju izmantošanu un neatkārtojamās datu bāzes izveidošanu. Google meklēšana nodrošina augstas kvalitātes tīmekļu lapu atrašanu, pateicoties programmatūras kodolam, uzņēmuma veiksmes atslēgai - Page Rank tehnoloģijai, kas sakārto tīmekļu lapas reitinga tabulā pēc svarīguma.