Klase: 4.klase
Temats: Rokmūzika
Mērķis: Iepazīstināt skolēnus ar mūzikas žanru- rokmūziku.
Uzdevumi:
1)Pilnveidot dziedāšanas prasmes
2)Uztvert skaņdarbu emocionāli un atveidot to kustībās.
Skolotājas darbība
Ievada daļa
Iedziedāšanās
1) vienbalsīgi pēc rokas zīmēm;
2) divu grupu kanonveida dziedājums;
Aicina nodziedāt Do mažora gammu kanonā, vienlaicīgi taktējot ar rokām.
Aicina nodziedāt toniku, ar roku kustībām parādīt skaņas toniku 1,3 un 5 pakāpē.
Skolēnu darbība
Iedziedas
Dzied un taktē ar rokām
Galvenā daļa
Jautā kādus mūzikas žanrus skolēni zina?
Aicina atkārtot somu tautas dziesmu ,,Smejies vēl”- V.Brutānes latv.teksts.
Aicina kādu no klases nodziedāt dziesmas fragmentu, pārējo skolēnu uzdevums ir ieklausīties fragmenta dziedājumā.
Aicina divus skolēnus no klases nodziedāt šo fragmentu kanonā.
Jautā kas ir rokmūzika?
Vai ir pazīstama kāda šī mūzikas žanra grupa vai dziedātājs?
Kādās pilsētās notiek ikgadējie rokmūzikas festivāli?
Aicina
iepazīties ar jaunu dziesmu;
apskatīt un izrunāt kopīgu dziesmas vārdus:
( Ķiģeļa dziesma, M.Čaklā vārdi ,,Aprīļa pilieni”
Nospēlē dziesmas melodiju.
Aicina dziedot dziesmu sekot līdzi astotdaļnotīm un sešpadsmitdaļnotīm, kur dziedājumam ir jābūt spēcīgākam un kur vājākam.
Aicina sevi iztēloties ka ir pop- rokmūzikas izpildītāji un atkārtot dziesmu.
Skolēni izsaka savas domas.
Klase dzied.
Skolēns dzied.
Pēc skanīgā dziedājuma aplaudē solistam.…