Augsta ieguldījumu atdeve
Daži no tiem ir vērtīgi visā pasaulē, jo daudz pieejamo zināšanu nav konfigurētas atbilstošu zināšanu veidā. Šis zināšanu radīšanas posms ir tikpat sarežģīts kā jaunu zināšanu radīšana. Starp iespējamiem iemesliem, kāpēc attiecīgu zināšanu iegūšanas jomā netika izdarīts vairāk, ir tas, ka jautājums netika atzīts vai trūka zināšanu par to, kā novirzīties no esošās disciplīnas komforta zonas, kurā cilvēki jau ir izglītoti / apmācīti, un dodas uz neraksturīgu teritoriju, lai nesaistītas zināšanas apkopotu atbilstošās zināšanās.
Pieaugošo problēmu un atbilstošo zināšanu samazināšanās asimetrija prasa tūlītēju rīcību. Pašlaik zināšanu fonds ir milzīgs, tomēr spēja to pārveidot par atbilstošām zināšanām ir ļoti zema. Izglītības sistēmām visā pasaulē vajadzētu būt lielākajiem atbilstošo zināšanu producentiem, jo tās cenšas atklāt, kā zināšanas ir savstarpēji savienotas bez telpiskiem vai laika ierobežojumiem. Tomēr tā ir radikāla atkāpe no tā, ko izglītības sistēmas šobrīd dara.
Ieguldījumi radikāli mainītās izglītības sistēmās, lai tās no jauna konfigurētu no disciplināro zināšanu nodošanas uz atbilstošu zināšanu iegūšanu, sniegs vislielāko atdevi, jo šī pieeja eksponenciāli palielinās pasaules pilsoņu iespējas piedalīties problēmu risināšanas procesā. Ieguldījumu atdeve balstīsies uz divu galveno atvērtās sistēmas pieejas iezīmju aktivizēšanu: nelinearitāti un vienlīdzīgumu. Abas pazīmes rada optimismu, jo tās novērš izmisumu, jo jebkuras sistēmas esošais stāvoklis nenosaka vēlamā stāvokļa paredzamo trajektoriju nākotnē (t.i., nabadzības stāvoklis nabadzību nediktē mūžīgi).
…