CĀLĪTIS HARIJS UN PAVASARIS.
UZDEVUMI:
1.Nostiprināt zināšanas par pamatkrāsām un iepazīstināt ar pirmās pakāpes atvasinātām krāsām.
2.Turpināt attīstīt prasmi klusīties un atbildēt uz jautājumiem. (klausoties cāļa Harija vēstuli)
3.Veicināt sensomotoro prasmju attīstību (bērni ar krāsām un otiņu zīmē pavasara ainavu).
4.Attīstīt bērnu iztēli un kreativitāti.
5.Rosināt pozitīvas emocijas veidošanos caur mūzikas klausīšanu un pārdzīvošanu.
RĪTA APLIS
* Dziedot visi bērni sasveicinās.
* Kopā ar bērniem tiek noskaidrots gadalaiks, mēnesis, nedēļas diena, datums.
* Bērni izstāsta, kā atpūtušies brīvdienās.
* Atceramies pagājušās nedēļas tēmu par putniem. Kādus putnus bērni ievēroja brīvdienās, atpūšoties mājās? Kādas krāsas ir dabā?
* A ierosina nodziedāt kustību dziesmiņu „ Kur esi tu, mans Cālītis?”. (sk. pielikumu Nr 14).
ROTAĻNODARBĪBA
* A stāst, ka paceļam uz bērnu dārzu satikusi pastnieku. Kas varētu bērniem sūtīt vēstuli?
* Bērni min. Var būt kāds putniņš? (cālītis Harijs)
* Ko varētu cālis mums, bērniem, stāstīt? Var būt grib kaut ko palūgt vai pateikties?
* Bērni min.…