SMILŠU UN ŪDENS CENTRS
• Ar salmiņa palīdzību no ūdens krūzes „izmakšķerējam” zirņus un ievietojam tos bļodiņā. (darbojamies ar salmiņiem velkot gaisu uz iekšu)
CELTNIECĪBAS CENTRS
• Būvēt celtnes no koka klučiem līdz sava ķermeņa viduklim. Tad ar mērlenti izmērīt savas celtnes augstumu. Tādā veidā attīstot izpratni par to, kādā augstumā no zemes atrodas savs bērna viduklis. Attīstām prasmi darboties ar mērlenti. Iegūtos mērus pierakstam savās burtnīciņās.
DABASZINĀTŅU CENTRS
• No pupām izveidot cilvēka kontūru.
• Uz darba lapas, kurā attēlots cilvēka ķermenis, pielīmēt ķermeņa daļu nosaukumus. (1.pak. audzinātājai nosauc ķermeņa daļas.)
1.,2. Un 3.pak.Vērot attēlā cilvēka iekšējo ķermeņa uzbūvi, orgānus. Kopā ar audzinātāju lasīt to nosaukumus. Audzinātāja pastāsta, kāda nozīme ir katram orgānam.
2.pak. un 3.pak. Bērns izvelk trīs kartītes, uz kurām uzrakstīti orgānu nosaukumi. Izlasa, iet pie tāfeles un uz plakāta norāda, kur katrs no orgāniem atrodas.
…