Efektīvākā un ekonomiskākā komunikācija ar sabiedrību iespējama ar masu saziņas līdzekļu – laikrakstu, žurnālu, AM un FM radio, televīzijas, kabeļtelevīzijas, Internet, grāmatu, citu publikāciju u.c. līdzekļu starpniecību. Mazā
Darbiniekiem, kuru pienākumos ietilpst sadarbība ar masu saziņas līdzekļiem un to politikas noteicējiem, jāizveido un jāuztur ar viņiem attiecības, kas balstās uz savstarpēju cieņu un uzticēšanos. Lielā
Lai sabiedrisko attiecību speciālists varētu sekmīgi veikt savu pienākumu daļu, viņam ir jāizprot informācijas loma, dažādi masu saziņas līdzekļi un to iezīmes, kā arī to cilvēku dzīvesveids un vērtības, kuri ir cieši saistīti ar masu saziņas līdzekļiem. Mazā
Svarīgākās vērtības attiecībās ar masu saziņas līdzekļiem
Svarīgākās vērtības ar masu saziņas līdzekļiem ir atklātība, uzticēšanās, saskaņotība un labas personiskās attiecības.
Lai varētu nodrošināt pietiekamu atklātību, masu saziņas līdzekļu pārstāvjiem vienmēr jābūt iespējai sazvanīt vai norunāt tikšanos ar tiem uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciālistiem, prese sekretāriem vai personām, kuri ir atbildīgi par konkrētiem projektiem vai programmām.…