Programma ir uzrakstīta C++ valodā.
Uzdevuma formulējums
Nesen amerikāņi, veicot inventarizāciju zemes īpašumu uzskaitē, atklāja, ka ne visi īpašumi ir uzskaitīti un iekļauti reģistros. Izrādījās, ka Mežonīgajos Rietumos kolonizatori savā laikā ieņēma zemes un par to varasvīriem neko neziņoja. Protams, arī nodokļus nemaksāja. Bet valdībai tagad naudiņas trūkst visādām aktivitātēm ārpus savas zemes robežām ...
Tā nu valdība nolēma savest kārtībā privātās zemes uzskaiti. Pētot situāciju, inspektori atklāja, ka tuksnešainā un kalnainā zeme ir sadalīta zemes gabalos (parcel), kurus dabā apzīmē ar kupicām zemes gabala stūros. Katru zemes gabalu var iedomāties kā poligonu, kuru nosaka kupicas.
Zemes gabali ir samērā vienkāršas konfigurācijas, t.i. to ierobežojošo kupicu skaits nav lielāks par 20. Zemes gabaliem reti kad ir ļoti “asi stūri”, t.i. viena un tā pati kupica kalpo par robežu ne vairāk kā 15 zemes gabaliem (tipiski ir, ka zemes gabals ir taisnstūrveida, un kupica pieder 4 zemes gabaliem). Katram zemes gabalam ir piešķirts unikāls numurs intervālā [1..65000]. Katrai kupicai ir zināmas koordinātas, kuras vienkāršības pēc apzīmē ar vienu skaitli intervālā [1..65000].
Zemes īpašnieku pienākums ir reģistrēt savus zemes gabalus. Reģistrācijas laikā informatīvajā sistēmā tiek ievadīts zemes gabala numurs un tā kupicu koordinātas. Reizēm ir nepieciešamība no sistēmas izmest jau reģistrētu zemes gabalu. No sistēmas nepieciešams iegūt informāciju par meklējamā zemes gabala kupicām vai arī konkrētai kupicai - par atbilstošajiem zemes gabaliem, ko norobežo šī kupica.
Nepieciešams izveidot programmatūru, kas spēj nodrošināt nepieciešamo funkcionalitāti zemes gabalu pārvaldībai. Darbs ar sistēmu norit, dodot tai komandas un saņemot atbildes.