Secinājumi
Tā kā pastāvīgās izmaksas ir atkarīgas no šofera algas, apdrošināšanas un amortizācijas atskaitījumiem, kuri savukārt ir atkarīgi no automobiļa cenas un tā plānojamā ekspluatācijas ilguma, tad palielinot vai samazinot šofera algu, izvēloties lētāku vai dārgāku apdrošināšanas aģentūru, kā arī lētāku automobili un ilgāk to ekspluatējot ir iespējams līdz minimumam samazināt pastāvīgās izmaksas. Savukārt mainīgas izmaksas iespējams samazināt izvēloties lētāku degvielu un lietojot automobili saudzīgāk, lai paildzinātu riepu kalpošanas laiku un nepieļaujot nevajadzīgus automobiļa bojājumus.
Dīkstāves izmaksas var samazināt paātrinot iekraušanas un izkraušanas darbus. Ja dīkstāve ir šofera vainas dēļ tad dīkstāves izmaksas var atskaitīt no šofera darba algas.
Tarifs ir atkarīgs no ieplānotajiem ieņēmumiem un gada nobraukuma jo mazāki ir ieplānotie ieņēmumi un lielāks gada nobraukums, jo vairāk iespējams samazināt tarifu uz vienu kilometru.
Kritiskais nobraukums ir nobraukums, kurš jāveic lai spētu atmaksāt visus izdevumus. Jo vairāk kilometru automobilis nobrauc aiz kritiskā nobraukuma, jo lielāku peļņu iegūst uzņēmums.
…