Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:459486
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.10.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Vispārējais priekšstats par patērētājiem   
2.  Situācijas, kad ir nopirkta nekvalitatīva / nedroša prece   
3.  Čeku saglabāšana   
4.  Preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem   
3.1.  Garantija   
3.2.  Patērētāja tiesību pārkāpuma novēršana   
3.3.1.  Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma notiekumiem neatbilstoša prece   
3.3.2.  Patērētāja tiesības, ja sniegts līguma notiekumiem neatbilstošs pakalpojums   
3.3.3.  Patērētāja tiesības, ja prece nepiegādā vai pakalpojumu nesniedz noteiktā termiņā   
3.3.4.  Atbildība par preces vai pakalpojuma trūkumu nenovēršanu termiņā   
3.3.5.  Patērētāja tiesības, ja prettiesiski izmantota viņa maksājumu karte   
5.  Starptautiskā sadarbība un projekti   
6.  Sabiedrības aptaujas rezultāti   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Фрагмент работы

4. Preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumie
Prece neatbilst līguma noteikumiem, ja tā neatbilst normatīvajos aktos vai normatīvtehniskajos dokumentos noteiktajām prasībām, kā arī parasti izvirzāmām prasībām — tai nepiemīt īpašības un izpildījums, kāds parasti piemīt tāda paša veida precēm un kādu patērētājs var pamatoti gaidīt, ņemot vērā preces raksturu. Prece neatbilst līguma noteikumiem arī tad, ja tā nav derīga mērķiem, kuriem patērētājs izvēlējies preci un par kuriem tas tieši vai netieši paziņojis pārdevējam, slēdzot līgumu, izņemot gadījumus, kad pārdevējs pārdošanas laikā nevarēja saprast šādus speciālus mērķus un patērētājam nebija pamatota iemesla paļauties uz pārdevēja kompetenci un spriedumu vai arī par to sniegta maldinoša, nepatiesa, nepilnīga vai neskaidra (nesalasāma) informācija vai tā nav sniegta vispār un tāpēc preci nav iespējams lietot paredzētajam nolūkam vai arī tā rada vai var radīt apdraudējumu patērētāja mantai, veselībai, dzīvībai vai videi, tās ir spekā arī tad ja prece ir viltota.
Pakalpojums neatbilst līguma noteikumiem, ja to sniedzot, nav ievērotas normatīvo aktu vai normatīvtehnisko dokumentu prasības vai tam ir citi trūkumi. Prece vai pakalpojums nav uzskatāms par neatbilstošu līguma noteikumiem, ja pirms līguma slēgšanas patērētājs ir saņēmis rakstveida brīdinājumu par preces vai pakalpojuma nepienācīgu kvalitāti vai nepienācīgas kvalitātes iemesls ir patērētāja piegādātie materiāli, izņemot gadījumu, kad pakalpojuma sniedzējam kā profesionālim vajadzēja to zināt un rakstveidā brīdināt patērētāju. [2,16]

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация