Apmelkēju klases vecāku sapulci pie savas kolēģes, kura bija audzinātāja manam bērnam. Uz šo sapulci bija ieradušies gandrīz visu skolēnu vecāki, kā jau sākumskolā. Skolotāja stāstija par gaidāmo projekta darbu - iepazīstināja ar skolas tēmu un jauno projekta mapes struktūru, prasībām, kritērijiem. Šīs jaunās prasības neatbilda skolēnu vecumposmam un projekta mapes izveidošanai bija nepieciešams iziet kādus speciālus kursus. Prasības bija izvirzītas par augstu un sākumskolā šādu darbu veikt bērniem bija praktiski neiespējami. Skolotāja parādija uz lapas uzdrukātu projekta mapes plānu, kas nošokēja vecākus ( mērķi , uzdevumi, hipotēze, ievads, nobeigums, analīze...). Vecāki sāka izjautāt skolotāju par to kā to visu bērni 3.kl. lai izdara un vai šo procesu nevarētu novienkāršot līdz 3. klases līmenim. Uz ko viņi saņēma noraidošu atbildi un pavēli vecākiem bērniem palīdzēt. Arī es sāku iesaistīties šajā diskusijā piekrītot tiem vecākiem, ka šadā veidā un pēc šāda plāna, projekta darbus izstrādā vidusskolās. …