5.) Secinājumi:
Abos rakstos par izvirzītajiem pētījumiem ir izdalīti secinājumi. Pirmajā rakstā tiek daļēji apstiprināta izvirzītā hipotēze. Ceļotājus interesē gan kultūras, gan mantojuma tūrisms. Pastāv dažādi patērgātāju motivācijas. Raksta galvenā būtība ir kultūras tūrisma definīcija. Raksta beigās tiek rasti citi jautājumi – vai var nosacīt, ka tūrisma ceļojums ir kulturāls pēc aktivitātēm, avi pēc kultūras nodoma. Pētījumi sniedz atbildes uz jautājumiem. Apmeklētājiem ir tendence uztvert dažādus galamērķus. Jākoncentrējas uz apmeklētāju vajadzībām. Jāapvieno galamērķos dažādu muzeju un teātru pakalpojumi, kas papildina viens un otru un rada lielāku interesi ceļotāju vidū un galamērķi padara pievilcīgāku viņu skatījumā. Analīze ir palīdzējusi noskaidrot modeļi izvēli. Tūrisma galamērķi tiek iedalīti vairākos segmentos – piecos. Daļa no secinājumiem atbild uz sākotnēji izvirzītajiem jautājumiem. Ataino sabiedrības iesaistīšanu, cik lielā mērā tūristu apmeklē jeb dod priekšroku kultūras tūrismam. Nesniedz informāciju par definīciju autentiskumu literatūrā.
Otrā rakstā secinājumi ir balstīti uz pētījumiem. Pētījums veicināja ilgtermiņa skatu domāšanu. Pieņemtas elastīgas stratēģijas. Vides skenēšana ir analītisks process. Pastāv atšķirīga saikne starp vides spēku un ietekmi. Tūrisma organizācijas ne tikai konkurē savā starpā, bet arī apkaro novatoriskas stratēģijas. Tūrisma organizācijas var iegūt konkurētspējīgu priekšrocību izvēloties integrētu modeli. Galamērķos tiks piedāvāti diferencēti pakalpojumi. Tehnoloģijai ir būtiska nozīme. Pētījuma rezultāti ir paredzēti, lai kalpotu kā vadlīnijas vairākiem nākotnes scenārijiem. Tiek rastas atbildes uz dažiem sākuma daļā izvirzītajiem jautājumiem. Sniedz pārskatu par svarīgiem tūristu galamērķu izvēli. Par pielietojamām stratēģijām, kas būtu vēlams pielietot.
Abos pētījumos tiek izklāstīti secinājumi, kas tiek apvienoti ar nobeigumu. Pirmajā pētījumā secinājumi tiek pasniegti vadoties pēc datu apkopošanas. Kā arī pēc hipotēzes pierādījuma. Balstās arī uz segmentu iedalījumu. Otrajā pētījumā secinājumi tiek atlasīti sakarā ar nākotnes vīzijām un perspektīvām iespējām tūrisma un konkurences attīstības jomā. Secinājumi tiek vairāk attiecināti uz nākotni.
…