No programmas:
Grupēt priekšmetus pēc kopējām pazīmēm – piktogrammas, kuras ir nolieguma un atsevišķi, kurās atļauts, kā arī, kuras attiecās uz dabu(ceļošanu – teltis,pārejas, laivu novietne), kuras ir ceļa zīmes(gājēja pāreja, luksofors, stop zīme), kā arī sabiedriskās vietās redzamas piktogrammas (WC, ieeja/izeja, ar suņiem aizliegts, nefotografēt u.t.t.) – 2.pakāpe.
Veidot vizuālo atmiņu – uzlikt vairākas piktogrammas ar attēlu uz augšu, sajauktā secībā, un tad pēc atmiņas atrast vienādos pārus. 2.-3.pakāpe.(redzes tēlu atmiņa – 2.pak., vizuālā atmiņa – 3.pak.)
Vingrināt stāstīt pieredzes stāstu – kur bērns ir bijis un vai tā zīme bija tajā atpūtas vietā.
Rosināt apspriest problēmu, izteikt savu viedokli – kādēļ vajadzīga tāda piktogramma - „AIZLIEGTS CELT TELTIS!”(aizsargājami augi aug, purvaina vieta, meža dzīvnieki tuvumā u.t.t, lai saglabātu kārtību, tīrību, jo citi atpūtnieki telts vietā piesārņo).…