Skolēni ar balsojuma palīdzību izvēlēsies pēc viņu pašu ieskatiem labāko ideju un kopīgi veiks idejai nepieciešamās korekcijas — uzlabos, papildinās un pārbaudīs vai aprakstā minētā ideja izvēlētajā muzejā patiešām ir realizējama (tiksies ar muzeja darbiniekiem, citiem kultūras nozaru pārstāvjiem, ja nepieciešams).
+2
Saskaņā ar skolas nolikumu un ekskursiju pieteikšanas, organizēšanas kārtību, skolotāja uzdevums ir nokārtot skolēnu brīvo vai daļēji brīvo (atkarībā no norises vietas un laika, kurš jāpavada ceļā) dienu mācību ekskursijai, kā arī transportu, ja tāds nepieciešams, aicinot skolēnus segt tā ceļa izdevumus. Pirms došanās uz muzeju, pasākums jāsaskaņo ar izvēlētā muzeja atbildīgajām personām. Kopīgi izvēlētajā datumā klase dodas īstenot savu “mācību stundu”. Pēc radoši pavadītām aktivitātēm muzejā, skolēni pulcējas pie muzeja vai kādā citā iepriekš izvēlētā vietā, kur pavadīt pēcpusdienu vai pusdienu, kopīgi ēdot līdzpaņemtās uzkodas un apspriest projekta veiksmes un neveiksmes, izvērtēt vai ir sasniegts uzdevuma mērķis, kā arī dalīties sajūtās par projektā iegūtām emocijām, iespaidiem un zināšanām.
…