Daudzos komunikācijas zinātnes pētniecības laukos, kā, piemēram lokālās komunikācijas, zinātniskās, kultūras un ekonomiskās komunikācijas jomās būtu saprātīgi nevērst skatu vienīgi tikai uz mediju saturu un mediju struktūrām, uz žurnālistiskajiem atlases, prezentēšanas un (re)konstruēšanas veikumiem, bet arī uz PR devumu interakcijā ar žurnālistiku.(1.18.lpp.) Jau minēju, ka viss ir sabiedrībā un tās uzskatos. Bet tomēr , ja arī paši komunikācijas zinātnes speciālisti pierādīs šo PR devumu žurnālistikā un vispār komunikāciju zinātnēs, tad arī sabiedrība nopratīs tās ieguvumus vai zaudējumus. To gan nevajadzētu pasniegt tieši , konkrēti un nesvarīgi, bet ar tieši nodomu likt sabiedrībai noprast PR nepieciešamu sabiedrībā un komunikācijas vidē.
Rezumējot var konstatēt, ka PR tematika komunikācijas zinātnei ir izaicinājums, kas skar lielu disciplīnas daļu. PR pētniecības izvirzīto problēmjautājumu un rezultātu integrēšana ir prasība nākamajiem gadiem.(1.18.lpp.) Es īsti neuzskatu, ka tas ir tiešs izaicinājums komunikāciju zinātnei, jo ja PR vai teiksim žurnālistika ir daļa no komunikācijas zinātnes ,tad kāds tās posms nevar radīt izaicinājumus, tā var būt konkurence , bet ne izaicinājums, ar kuru vajadzētu saskarties kādai jomai atsevišķi.
…