Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
7,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:722583
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.03.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  Muitas darbības mērķi    4
2.  Vispārēja informācija par analizējamo preču grupu    5
3.  Preču nozīmīguma novērtējums tautsaimniecībā    7
4.  Ārējās informācijas iegūšana un analīze par preču grupu    8
4.1.  Likumdošana    8
4.2.  Īpaši nosacījumi attiecībā uz vidi    8
4.3.  Pieprasījuma svārstības tautsaimniecībā    8
4.4.  Piegādes reģioni un valstis    9
4.5.  Krāpšanas gadījumi    9
4.6.  PVN un akcīzes nodoklis    10
5.  Risku iestāšanās varbūtības noteikšana    11
5.1.  Situācijas apraksts    11
6.  Riska ietekmes noteikšana    14
7.  Riska līmeņa novērtēšana    16
8.  Risku mazināšanas stratēģija un pasākumi    17
  Bibliogrāfiskais saraksts    18
Фрагмент работы

8. Risku mazināšanas stratēģija un pasākumi.
Iepriekš identificētos riskus ir iespējams samazināt, pielietojot risku mazināšanas stratēģijas un pasākumus, svarīgi atzīmēt, ka izmantojot kontroles pasākumus, risks netiek samazināts līdz 0.
Ja gadījumā risks ir ļoti zems, jebkurā gadījumā ir jāizvērtē kā rīkoties, jo ja risks ir zems, un tiek veikta kontrole, tad pie veiksmīgas izmeklēšanas muita novērš pārkāpumu ar minimālu, bet tomēr zaudējumu sev, jo parasti muitas resursi izmaksā institūcijai dārgi. Gadījumā, ja zema riska situācijā tiek pieņemts lēmums kontrolēt kravu, bet izmeklēšana ir bijusi neveiksmīga, tad tas nes būtiskus zaudējumus muitai, jo tādā gadījumā uz neesoša pārkāpuma meklēšanu tiek vērsts ļoti daudz muitas resursu. Rakstot darbu un novērtējot riskus sapratu, ka 28. nodaļas preču grupas risks par nepareizi noteiktu kombinētās nomenklatūras preču kodu ir zems. Līdz ar to, lai šo mazinātu, nebūtu nepieciešams ieguldīt lielus līdzekļus, bet gan, paņemt kravas dažus paraugus un pārbaudīt vai tiešām tajā atrodas kristalizēts jods, nevis kāda cita prece, kuras muitas nodoklis būtu lielāks par 0%, taču jāņem vērā, ka ja muitas punktā nepietiek resursu kravas pārbaudei tad kontroli neveic vispār.
Vidēja riska līmeņa gadījumā muitai tieši laikā un vietā ir jāizvērtē situācija individuāli. Atkarībā no esošajiem darbiniekiem uz vietas un arī no darbinieku noslodzes, jāizvērtē vei kontroli veikt, vai ne.
Augsts riska līmenis ir iespējai, ka tiek samazināta muitas vērtība vai tiek pārvadāta kokaīna kontrabanda. Ja ir šaubas par noteikto muitas vērtību, tad drīktam paņemt galvojumu un kravu palaist. Ja pastāv risks, ka tiek ievesta kokaīna kontrabanda, tad nedrīkst ņemt galvojumu un atļaut preču ievešanu valstī. Drošības riski ir paši svarīgākie, jo ir jānodrošina tas, ka valstī netiek ielaists apdraudējums. Kontrabandas gadījumā ir jāveic fizikā kontrole nekavējoties.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация