Kļūdas: vilcināšanās, noklusēšana, atriebība, meli un atrunāšanās, svētulīga attieksme, konfrontācija, prāvas (tas vēl ilgāk uzturēs uzmanības centrā), nav komentāru.
Rīcība: pirmkārt drošība, savlaicīgums, iejūtība, solīt darbību, uzņemties atbildību, iegūt laiku, pārņemt iniciatīvu, apturēt to ražotni, izplatīt pamatvēstījumu (iegūs laiku, uzticama info avota statusu), izvēlēties stratēģiju (vaina, atbildība, izcelt izmeklēšanu, vai var vainot kādu citu – novirzīt akcentu, trešās puses).
Krīžu komunikācijas teorijas apkopojums piedāvāts arī šajā grāmatā, uzsverot, ka krīžu komunikācijai tiek pielāgotas citas teorijas (Kathleen Fearn-Banks, Crisis Communication, Third Edition, Lawrence Erlbaum publishers, 2007). Piemēram, autore piemin arī Gruniga 4 SA modeļus un uzsver, ka krīžu laikā organizācijas bieži ir spiestas divvirzienu simetrisko komunikāciju, proti, 4.modeli. Tāpēc arī krīzēs izmanto šo stratēģisko modeli!
Arī Marra teorija šajā grāmatā minēta saistībā ar Gruniga 4 modeļiem. Marra saka, ka krīzē mazāki zaudējumi būs tai organizācijai, kurai ir labi attīstītas attiecības ar sabiedrību. Sab. nav tikai mediji, bet arī darbinieki, klienti utt. Proti tie, kas praktizē asimetriskos modeļus - publicitātes, sab. informēšanas un divvirzienu asimetrisko modeli( un arī klusēšanu), zaudēs vairāk nekā tie, kas piekopj 4 modeli.
Fearn-Blanks saka, ka organizācija ar reputāciju „atklāts un godīgs” cietīs krīzē mazāk.
…