Ne vienmēr žurnālists ir varējis paust sabiedrībai to, ko patiesībā vēlējies, bet mūsdienās šādu ierobežojumu no valsts puses ir ļoti mazs, vairāk ierobežojumi ir darba vietas radīti. Mediju darbība ir kļuvusi par nozīmīgu problēmu ir pietiekami daudz pierādījumu tam, ka tiešsaistes plašsaziņas līdzekļos vietas ir integrēt saturu, kas it kā ir paredzēts, lai izpildītu profesionālo pienākumu sniegt informāciju.
Trīs tiešsaistes žurnālistikas problēmas faktori:
Vairums tiešsaistes plašsaziņas līdzekļos zaudē naudu. Reklāmas nekad nav bijušas naudas veidotājas tiešsaistē un vairums reklāmdevēju turpinās piešķirt tikai nelielu daļu no viņu mediju budžeta internetā. Sponsorēšana rada bažas daudziem žurnālistiem par autonomiju, jo iespējams sponsors iesaistās, lai noteiktu tiešsaistes veidu un saturu.
Organizatoriskā struktūra- personāls tiešsaistes ziņu telpās parasti ir mazs salīdzinājumā ar to tradicionālos mediju kolēģiem, un tirdzniecības un redakcionālo darbinieki var strādāt ne tikai tiešā tuvumā, bet gan kopā, lai izstrādātu saturu, kas dos labumu sponsoram.
Autonomiju grauj komerciālais spiediens.
…