Šis pētījums mēģināja rast sakarību starp radošumu un personības individuālajām atšķirībām dažādu nozaru koledžas studentu vidū. Tajā brīvprātīgi un bez samaksas piedalījās 204 studenti no Halles universitātes Vācijā un Halles mākslas koledžas. No šī skaits 112 bija sievietes un 92 vīrieši, vecumā variējot no 18 – 44 gadiem. No dotajiem studentiem 40,2% studē psiholoģiju, 23,5% mākslu un dizainu, 21,1% eksaktās zinātnes (fiziku, ķīmiju u.c.) un 14,7% medicīnu, socioloģiju, literatūru u.c. Pirmajās divās grupās vairāk bija sievietes, pēdējā vīrieši.
Radošums tika mērīts trīs veidos:
1. Tika izpildīta skala, kurā dalībnieki tika instruēti novērtēt savu personību ar trīsdesmit iezīmju palīdzību, kas ir saistītas ar augstāku radošumu, piemēram, oriģināls, pašapzinīgs, apdāvināts, vai ar zemāku radošumu, piemēram, konservatīvs, godīgs, pakļāvīgs. …