Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:928758
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.01.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Фрагмент работы

1.1 Organizēšanas būtība
Organizēšana ir organizācijas resursu koncentrēšana, sadale un koordinēšana, lai realizētu noteiktus plānus un sasniegtu organizācijas mērķus.
Jebkura pakalpojumu sniegšanas vai ražošanas uzņēmuma mērķis ir peļņas iegūšana un ar to saistītie rādītāji: rentabilitāte, darba ražīgums.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, jebkuram uzņēmumam ir jārada tāda uzņēmuma darba organizācija, kura ļaus uzņēmuma darbiniekiem kvalificēti un efektīgi ražot preces.

Eksistē četri kopēji pamataspekti, jebkurai organizatoriskai darbībai:
1.Preču ražošanas un pakalpojumu sniegšanas mērķis un tā sasniegšanas uzdevumi;
2.Tāda uzņēmuma darba organizācija, kas ļauj veiksmīgi pildīt tā funkcijas;
3.Ražošanas procesu veidi un prasības to organizēšanai;
4.Pamatprincipi ražošanas problēmu atklāšanā.

Ražošanas organizēšanu apskata procesā:

Ieeja Izeja
Izejvielas Ražošana Gatavais produkts


1.Vienas organizācijas izeja var būt otras organizācijas ieeja un otrādi.

Šo procesu var raksturot piemērs:
Trīs firmas ražo atšķirīgu produkciju, bet tomēr ir cieši saistītas. Pirmā firma ražo tērauda loksnes, kuras iepērk otra firma, kura ražo gultņus. Otrā firma apstrādā šīs loksnes un piemēro savām vajadzībām, izgatavojot gultņus ar gumiju. Šo produkciju iepērk trešā firma, kura nodarbojas ar tekstilrūpniecību. Gultņus ar gumiju tā savā ražošanas procesā uzstāda iekārtās. Arī ar starp trešo un pirmo firmu var būt noslēgts līgums, piem., trešā firma piegādā pirmajai firmai tekstilizstrādājumus.

2.Jānodrošina saikne starp piegādātāju un patērētāju.

Tas nozīmē, ka gan materiālu un komplektējošo izstrādājumu piegādātājus, gan gatavās produkcijas patērētājus vajag ieinteresēt slēgt līgumus tieši ar attiecīgo ražošanas uzņēmumu.
Šajā procesā paredz, ka izstrādājuma cena, kuru saņem patērētājs no piegādātāja, ražošanas procesa gaitā palielinās un to kompensē patērētājs. Citādi uzņēmums nav dzīvotspējīgs.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация