Laikrakstu nākotne un nākotnes laikraksti.
Laikrakstu kompānijas savus zieda laikus piedzīvo tagad. 2000. gadā tās palielināja savu tirgu un nodrošināja labāku kvalitāti, ieviešot jaunas tehnoloģijas un talantus. Neskatoties uz to, vēl joprojām daudzi baidās par laikrakstu nākotni.
Jaunais ziņu medijs internets liek laikrakstu izdevējiem uztraukties. Laikraksti pamazām sāk saistīties ar interneta web lapām.
Laikrakstiem vajadzētu:
Integrācija – ziņu redakcijām un menedžmentam vajadzētu būt lielākai sadarbībai kompānijās.
Nelasītāji – redaktoriem un žurnālistiem vajadzētu vairāk pievērsties sieviešu un jauniešu auditorijai, kā to jau ir izdarījuši žurnāli un interaktīvie mediji.
Izpēte + attīstība – ieguldīt līdzekļus pētījumos un attīstībā.
Multimediji – šajā jaunajā pasaulē ir nepieciešami vairāk elektroniskie un rakstošie žurnālisti
Ātrās lasīšanas formāti – papīram jāuzloka vienkāršums, lai sasniegtu galveno objektīvismu: lasītāju sirdis un domas.…