Labprāt Latvijā vēlētos šādu pozitīvo pedagoģiju, lai arī mūsu Latvijas skolās mēs atklātu un attīstītu bērnu spējas efektīvi un izmantot vienīgi sev raksturīgo unikālo īpašību kombināciju un sava rakstura stiprās puses. Mūsu Latvijas skolās noderētu bērniem apgūt optimismu, savādāk ir ļoti daudz bērnu, kuri ir pesimisti jau agrā jaunībā.
PennResiliences programmas atslēga ir optimisma apgūšana, un tās atslēga ir iemācīties atpazīt un pēc tam transformēt nereālas katastrofiskas domas.
Mūsdienās daudziem jauniešiem ir problēmas ar sociāli emocionālo attīstību, sliktu akadēmisko rezultātu un uzvedības problēmu risku, pateicoties videi, kurā viņi dzīvo, daudziem vidusskolā piedzīvojot vienu vai vairākus traumatiskus notikumus.
Šobrīd eju cauri mūsdienu jauniešu problēmām ar sociāli emocionālo attīstību, pateicoties videi, kurā viņi mācās. Dēls piedzīvoja vairākus traumatiskus notikumus, kuru iespaidā izmanījās gan sekmes, gan uzvedība. Dēls skolā saskaras ar bērniem, kuri neprot saprast sevi, pārvaldīt sevi, saprast citus, saprasties ar citiem, pieņemt atbildīgus lēmumus. Mans dēls ir audzināts savādāk, un viņam šīs prasmes ir, bet ikdienā ļoti ietekmē citi bērni, kuriem šīs prasmes nav. Jo šie bērni bez šīm prasmēm ir vairākumā un nospiež manu dēlu, kas ietekmē mana dēla pozitīvo domāšanu.
…