Uzdevumi:
1. Veicināt pareiza satvēriena veidošanos;
2. veicināt orientēties plaknē;
3. sekmēt izmantot krāsas ko saskata apkārt esošajos priekšmetos ko zīmē (rotaļlietas, apģērbs utt.);
4. sekmēt emociju attīstību un gandarījuma sajūtas par paveikto.
Sasniedzamais rezultāts: Krāsu atpazīšana, pozitīvu emociju un gandarījuma sajūtu veidošana.
Uzdevumi, kuri palīdz sasniegt sasniedzamo rezultātu:
• Nepieciešamo materiālu nodrošināšana.
• Skolotāja attieksme, iedrošinājums/ pamudinājums
Motivējošās darbības stāsta fragments: Tiek izstāstīta īsa pasaka par ģimeni, mammu un tēti, kā arī par viņu mājdzīvnieku - suni. Tad skolotāja palūdz katram bērnam pieiet pie materiālu galda un paņemt baltu lapu, noliek uz galda kopējo trauku ar krītiņiem un aicina uzzīmēt mammu, tēti un suni. Pēc tam pieejot pie katra bērna uzslavējot to, vai ja nepieciešams iedrošinot zīmēt un krāsot. Uzdodot jautājumus par mammu un tēti (kas tētim mugurā, kādi mammai mati, kas garšo mammai utt.).
Rezultāta analītiskais izvērtējums: Bērns veicina tvēriena veidošanos. Mina krītiņa atrašanos rokās, jo nesaprot kā ir ērtāk, brīžiem mazliet jāpalīdz iekārtot krītiņu rokā, lai bērns var zīmētērti.= Novērojams ka cenšas aizpildīt visu lapu ar zīmējumu.…