1.ROTAĻA KĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU
RADOŠĀ DARBĪBA.
1.Bakisa A., Romēns K. Rotaļas ar bērnu vecumā no 1dienas līdz 6 gadiem. – R.: Alberts XII, 1997. – 192 lpp.
2.Bērns kā vērtība ģimenē un pirmsskolā. Sastādītāja Dr. paed., asoc. prof. Dzintere D. – R.: SIA Izglītības soļi, 2000. – 87 lpp.
3.Dzintere D.Pirmsskolas vecuma bērnu sižeta – lomu rotaļa kā darbība. – R.: Latvijas PSR Izglītības minisrtija, 1976. – 61 lpp.
4.Dzintere D.Rotaļa un darbs bērnudārzā. – R.: Zvaigzne, 1984. – 104 lpp.
5. Plotnieks I. Psiholoģija ģimenē. – R.: Zvaigzne, 1988. – 172 lpp.
Bakisas A., Romēna K. grāmatā “Rotaļas ar bērnu vecumā no 1 dienas līdz 6 gadiem” autori piedāvā iepriekš savās ģimenēs izmēģinātas 150 rotaļas un spēles dažādiem bērna attīstības posmiem, kas bērnam spēlējoties palīdz apgūt pasauli un paplašināt savu apvārsni. Tās sekmē bērna attīstību. Grāmatā dota arī viegli saprotama informācija par bērna attīstības posmiem. Tāpat autori dod nelielus ieteikumus kā palīdzēt bērnam risināt dažādas problēmas, kā tikt galā ar savām neveiksmām. Daudzas piedāvātās spēles koncentrējas uz valodu un palīdz to apgūt, tāpat iepazīstina ar skaitļu pasauli. Autoru piedāvātās rotaļas un spēles attīsta bērna izziņas spējas, intelektu, iemāca mācīties, radīt, rotaļāties ar prāta rosību. Koordinējot un atkārtojot fiziskās vai garīgās darbības, veidojas prāta spējas, tāpēc piedāvāto rotaļu mērķis ir pirmām kārtām dot prieku kopīgās nodarbībās, radīt apstākļus, kas ikvienam dod iespēju pilnībā vingrināt, nostiprināt un attīstīt savas spējas. Šīs rotaļas autori sastādījuši, lai radītu ciešāku tuvību vecākiem ar bērnu.
…